Koud en weinig vis, Gerard Baan wint in Zwolskanaal

Zaterdag, 4 mei 2019

Op 4 mei was de 2e wedstrijd van de zomercompetitie 2019 in het Zwolskanaal bij Vroomshoop. Een mooi water maar erg gevoelig voor koud weer. De laatste jaren hebben we hier niet best gevangen. Het was nu ook weer erg koud voor mei, temperaturen van amper 10 graden en buien met hagel. De buien vielen gelukkig mee maar door de kou was de vangst erg matig. Uitzondering was Gerard Baan die met 2.665 gram ruim eerste werd; gevolgd door Edwin Lohuis met 610 gram en Peter Visscher werd derde met 565 gram. In de tussenstand na 2 wedstrijden staan Gert Jansen en Milan Ligtenberg bovenaan met beiden 94 punten alleen heeft Gert meer gewicht.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat leuke foto's -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen