Koppelwedstrijd nationale hengeldag

Maandag, 27 mei 2019

De traditionele koppelwedstrijd op nationale hengeldag is afgelopen zaterdag 25 mei weer gevist. Er deden 26 koppels mee waarbij opvallend veel Jeugd - Jeugd koppels. Het weer was redelijk goed, het bleef in ieder geval droog. De vangsten waren wisselend, maar elk koppel wist toch vis te vangen. Het duo Pluimers - Pluimers wist de wedstrijd te winnen door in het kommetje in totaal 474 cm vis te vangen. Een goede tweede waren het koppel Van Asselt - Ligtenberg met 393 cm vis, waaronder een mooie brasem. De derde plaats was voor het koppel Zolsman - Zwolsman met 367 cm vis. Alle koppels kregen een vleesprijs en konden een hengelsportprijs uitzoeken. Met dank aan de organisatie die dit allemaal weer goed liet verlopen.