Erik Njland en Gert-Jan ten Hove winnaars visvijver 28-05

Dinsdag, 4 juni 2019

Dinsdagavond 28 mei was de 3e wedstrijd van de zomercompetitie voor senioren. De eerste op dinsdagavond en deze keer in de visvijver. De verwachtingen waren hoog door de uitgezette brasem maar de vangsten vielen tegen. Het weer viel mee, de hele dag had het geregend maar 's avonds was het droog en helder maar wel koud. Opvallend was dat er niet 1 maar 2 winnaars waren: zowel Erik Nijland als Gert-Jan ten Hove vingen beiden exact 3.770 gram. Milan Ligtenberg werd met 2.915 gram knap derde voor Gert Jansen en staat daardoor nu alleen bovenaan in het tussenklassement. Bijzonder knap gedaan.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat foto's -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen