Uitslag 2e jeugdwedstrijd

Woensdag, 5 juni 2013

Na 2 wedstrijden is Wiljan Jansen nog zonder puntverlies. Samen met Milan Ligtenberg, die vorige week ook 50 punten maakten ze er in vak A een spannende wedstrijd van. Uiteindelijk wist Wiljan 4 visjes meer te vangen, wat 15 centimeter meer opleverde.

Ook in vak B was het spannend. Hier ging de strijd tussen Wilrik Nijhuis en Laurens Pluimers, de kampioen van vorig jaar. Laurens had de pech halverwege de wedstrijd een mooie zeelt te verspelen. Dit kostte hem de overwinning want met 288 om 255 centimeter bleek Wilrik uiteindelijk aan het langste eind te trekken.

Voor de volledige uitslag en tussenstand klik hier: