Verrassende vakwinnaars 3e jeugdwedstrijd.

Woensdag, 12 juni 2013

De 3e jeugdwedstrijd leverde 2 verrassende winnaars op. In vak A werd Maurits Langenhof winnaar en hield daarmee voorlopig Wiljan Janssen nog van het kampioenschap af.

In vak B wist Wim Visser, een van de jongste deelnemers, de winst naar zich toe te trekken. Een zeer knappe prestatie als je bedenkt dat Milan Ligtenberg en de kampioen van vorig jaar Laurens Pluimers ook in vak B zaten. Zo zie je maar weer, vissen is en blijft een verrassende sport.

Het kampioenschap heeft zich toegespitst op 2 vissers. Wiljan Janssen en Milan Ligtenberg kunnen beide nog kampioen worden. Maar ook voor een plekje bij de 1e 5 wordt nog volop gestreden. Dit geeft de mogelijkheid om volgend jaar mee te vissen in het jeugdkorps. Het is altijd weer leuk om de krachten te meten met vissers van andere verenigingen.

Het blijft dus tot het eind toe spannend.

Klik hier voor de uitslag en de stand na 3 wedstrijden: