Wim Danneberg wint 3e wedstrijd senioren aan de visvijver

Vrijdag, 27 mei 2022

Wim Danneberg heeft de 3e wedstrijd van de zomercompetitie senioren gewonnen. De wedstrijd was dinsdagavond 24 mei aan de visvijver Nijverdalseweg. Vlak voor de wedstrijd en aan het einde kregen we 2 stevige regenbuien te verwerken. Of dit van invloed was op de vangst is niet bekend maar er werd bijzonder matig gevangen. Wim Danneberg wist maar 1 vis te vangen maar wel gelijk een mooie platte, voldoende voor de winst met 2.550 gram. De platten lieten het verder behoorlijk afweten. Er zijn er de laatste week ook veel doodgegaan, bijzonder jammer. Tweede werd vandaag Gerard Baan met 2.360 gram en derde Gert-Jan Visscher met 2.250 gram. De volgende wedstrijd op 7 juni is opnieuw aan de visvijver.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen.