Koppelwedstrijd is weer gevist

Zaterdag, 28 mei 2022

De jaarlijkse koppelwedstrijd is weer gevist. 15 koppels deden er vandaag mee. De vis wilde niet overal meewerken en de vangsten waren daardoor verschillend. De wedstrijd werd gewonnen door het koppel Wim Brinks - Lubbers met 545 cm vis. Op korte afstand volgde het koppel Gertjan en Eric Visscher die 499 cm bij elkaar wisten te vissen. En dat na pech waarbij een auto over de hengel van Gertjan reed.... De derde plaats was voor het koppel Laurens en Rutger Ligtenberg met 273 cm vis. De prijsuitreiking was direct aan het water waarbij elk koppel een kippige prijs en een hengelsportprijs kreeg. Organisatie en helpers hartelijk bedankt.