Jan Arne van Asselt wint 4e wedstrijd senioren

Woensdag, 8 juni 2022

Jan Arne van Asselt heeft de 4e wedstrijd van de zomercompetitie 2022 bij de senioren gewonnen. Er werd opnieuw gevist in de visvijver Nijverdalseweg. Deze keer werd er behoorlijk meer en grotere vis gevangen dan de vorige keer en ook het weer was beter. Jan Arne viste met de feeder en ving 5 mooi brasems en wist met 9 kilo de rest ruim te verslaan. Prima gedaan. 2e werd Gert-Jan ten Hove met 5.280 gram en 3e Henri Jansen met 3.960 gram. Totaal werd er ruim 45 kilo vis gevangen, een gemiddelde van 2.266 gram per visser.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat foto's -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen.