Vierde jeugdwedstrijd gevist

Woensdag, 29 juni 2022

De uitslag van de laatste jeugdwedstrijd en de totalen zijn bekend. Er deden vanavond 51 vissertjes mee en er werd redelijk goed vis gevangen. In groep 1, dus de jeugd t/m 12 jaar, ging Thomas Seppenwoolde met de winst aan de haal met in totaal 147 punten van de 3 beste wedstrijden. In groep 2, de jeugd t/m 17 jaar, viste Milan Ligtenberg een sterke serie wedstrijden met vier keer de winst en dus 150 punten van de 3 beste wedstrijden. En een enorme totale lengte van 28,55 meter, meer dan het dubbele van de nummer 2. Super gevist. Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Uitslag staat op de site.