Milan Ligtenberg ook zomerkampioen bij de senioren

Zaterdag, 9 juli 2022

Nadat hij eerder in de week kampioen bij de jeugd tm 17 jaar werd, werd hij op zaterdag 2 juli ook kampioen bij de senioren. Een hele knappe prestatie, van harte gefeliciteerd. De jongeren doen het sowieso erg goed en nemen het langzaam over van de gevestigde orde. Nummer 2 in de eindstand werd Jan Arne van Asselt en nummer 4 Roy Brinks. Daartussen op nummer 3 staat good old Gert Jansen. De laatste wedstrijd werd gehouden in het Twentekanaal bij Eefde. Er werd redelijk gevangen maar vooral veel baarzen. Normaal kun je met de stok ook aardig voorn en brasem vangen maar dat viel nu niet mee. Dagwinnaar werd Jan Arne van Asselt met 5.330 gram, net voor Milan Ligtenberg met 5.280 gram en op de 3e plaats Roy Brinks met 4.610 gram. We kunnen terugkijken op een mooie zomercompetitie met wisselende vangsten. We hopen jullie terug te zien bij de wintercompetitie.
Voor de uitslag, de eindstand en een fotoverslag -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen