75 jarig JUBILEUM "Ons Vermaak" 2013

Zondag, 23 juni 2013

De jubileum viswedstrijden van de 65+van de jeugd en de senioren van vrijdag 21 juni en zaterdag 22 juni.

voor foto`s klik hier:

voor een video-impressie van Jan Nijkamp (multivideo) klik hier:

De jubileumwedstrijden van “ONS VERMAAK”.

De 65+ hadden dit jaar weer eens pech. Regen, regen en nog eens regen, maar daarom niet getreurd het was al met al een mooie dag, met een hapje en een drankje. Na afloop was het erg gezellig in de feesttent .De eerste plaats werd opgeëist door Albert Nijsink met 632 cm, 2e werd Willem Nijland met 546 cm en de 3e plaats was voor P. Muller met 486 cm.

Op zaterdag morgen verzamelde de jeugd van “Ons Vermaak” zich aan de visvijver om hun wedstrijd te vervissen. We hadden in ieder geval beter weer dan gisteren bij 65+. Het was droog maar wel erg veel wind maar er werd hier en daar wel goed vis gevangen. Om 11 uur werd er afgeblazen en we konden met het opmeten beginnen. Hier kwam Maurits Langenhof als winnaar uit de bus, 2e werd Nick Schippers met 260 cm en 3e werd de kampioen van ”Onsvermaak” Wiljan Janssen met 255 cm. Toen kwam de patat en frikadellen en de kroketten de feesttent binnen. Deze werden smaakvol naar binnen gewerkt, een mooie morgen voor de kids.

De zaterdagmiddag was voor de senioren van “Ons Vermaak” Het begon allemaal met veel wind en later op de middag ook nog eens regen. Hier hadden we een verrassende uitslag met op de eerste plaats een oud wedstrijdvisser H.Stegenga met 3350 gram op de weegschaal, de 2e plaats was voor Henry Jansen uit Vriezenveen met 2000 gram ,en de 3e plaats voor Gerard Lankamp met 1860 gram Toen de prijsuitreiking was af gelopen konden de vissers genieten van een hapje en een drankje.
Al met een paar mooie dagen voor de leden en aanhang van “Onsvermaak”