E. Lohuis wint laatste wedstrijd, Corne Nijland winterkampioen 2022

Zaterdag, 10 december 2022

De wintercompetitie zit er weer op. De laatste wedstrijd was op zaterdag 10 december in de IJssel bij Wilp. De verwachtingen waren niet hoog omdat het gevroren had. Er werden echter veel houtingen gevangen waardoor de vangsten boven verwachting waren. Uiteindelijk wist E. Lohuis de wedstrijd te winnen met 11.440 gram, net voor J. Goorman met 11.120 gram en derde werd G. Jansen met 6.750 gram.
Na alle resultaten verwerkt te hebben bleek dat Corne Nijland zich met ruime voorsprong winterkampioen 2022 mag noemen met 192 punten en 30.860 gram. Nummer twee werd Josanne Goorman met 185 punten en 26.810 gram net voor Erik Nijland met 184 punten en 22.170 gram.
De prijsuitreiking en erwtensoep was in het clubgebouw van de skeelervereninging. Er was weer voor een prachtige prijzentafel gezorgd, alle deelnemers konden een mooie prijs uitzoeken. Dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt en hopelijk tot ziens bij de volgende zomercompetitie.
Voor de uitslag en het eindklassement -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.