Josanne Goorman wint eerste wedstrijd aan de visvijver

Zaterdag, 15 april 2023

Josanne Goorman heeft de eerste wedstrijd van de zomercompetitie 2023 gewonnen. Het parcours was onze eigen visvijver. Er hadden zich voor deze wedstrijd maar 12 deelnemers opgegeven. Het was droog maar wel koud, dat zorgde voor matige vangsten. In het voorjaar zijn enorme vangsten mogelijk maar dat was nu helaas nog niet het geval. Toch is de gemiddelde vangst van 2,6 kilo per visser zeker niet slecht te noemen. Winnaar werd dus Josanne Goorman met 5.680 gram, 2e werd Albert Schreurs met 5.180 gram en 3e J. Dijkink met 4.130 gram.
Voor de uitslag, tussenstand en fotoverslag: kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.