Erik Nijland wint in IJssel bij Veessen

Dinsdag, 2 mei 2023

De tweede wedstrijd van de zomercompetitie 2023 was in de IJssel bij Veessen. Het was prachtig weer en ook de IJssel lag er mooi bij. Omdat er ook veel vis werd gevangen was het een topwedstrijd. Gemiddeld werd er per visser bijna 8 kilo gevangen waarmee deze wedstrijd een van de beste uit de historie is. Winnaar werd Erik Nijland met ruim 15 kilo, 2e werd Wim Danneberg met ruim 10 kilo en 3e werd Roy Brinks met bijna 10 kilo.
In het tussenklassement na 2 wedstrijden staan de jongeren Josanne Goorman en Roy Brinks bovenaan met 94 punten, gevolgd door Erik Nijland met 93 punten.
Voor meer uitslagen, het tussenklassement en het fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen