Wim Danneberg wint natte en donkere wedstrijd Visvijver

Woensdag, 10 mei 2023

Wim Danneberg heeft de 3e wedstrijd van de zomercompetitie aan de Visvijver gewonnen. Er was bar en boos weer voorspeld maar ondanks dat het regende en vroeg donker was viel het nog mee. Door het donkere weer werd de wedstrijd een kwartier vervroegd. Rond 9 uur werd het al erg donker en bij het wegen moest de mobiele bouwlamp er bij aan om het te kunnen zien. Er werd redelijk brasem gevangen verspreid over de hele vijver. Winnaar werd dus Wim Danneberg die met de feeder bijna 7 kilo wist te vangen. Tweede werd Gert-Jan ten Hove met 5,5 kilo en derde Jan Willem Plekkenpol met 5 kilo. Door dit resultaat staat Wim Danneberg nu bovenaan in het tussenklassement na 3 wedstrijden met 140 punten op de voet gevolgd door Roy Brinks die ook 140 punten maar iets minder gewicht heeft.
Voor de uitslag, de tussenstand en het fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen