Derde jeugdwedstrijd is gevist

Donderdag, 15 juni 2023

De derde jeugdviswedstrijd is weer gevist. Door het slagen van onze zoon is de uitslag een dag vertraagd, dat hield de spanning er nog even in. Maar hierbij de uitslagen. Er is wisselend gevangen, op veel plekken was de vis de grote afwezige. Of dit komt door het warme weer... Het blijft nog even spannend wie dit jaar kampioen gaat worden. alles is nog mogelijk in beide groepen. Volgende week wordt beslist. Er deden er 58 mee deze wedstrijd, vooral in de ouderen waren een aantal afwezigen waarschijnlijk vanwege de examenuitslagen. Uitslagen staan op de site.