Vierde jeugdwedstrijd

Woensdag, 21 juni 2023

De uitslag is bekend. Ik moet zeggen dat het verrassend is geëindigd. In beide groepen is diegene die lange tijd bovenaan stond uiteindelijk niet de winnaar geworden. In groep 1 t/m 12 jaar viste Collin ten Hove vanavond een hele sterke wedstrijd waardoor hij nipt voor Jorik Bonestroo wist te komen en dus kampioen wordt van 2023. De derde plaats is voor Rens Sanderman. In groep 2, dus 13 tm 17 jaar, stond Corné lange tijd bovenaan. Echter door een slechte laatste wedstrijd moet hij Jop Myer en Josanne Goorman voor laten gaan en wordt derde. Josanne heeft de tweede plaats en Jop wordt kampioen van 2023. Allen hartelijk gefeliciteerd en tot vrijdag 30 juni voor de prijsuitreiking.