Schoolviswedstrijd

Zaterdag, 24 juni 2023

Vandaag 24 juni is de schoolviswedstrijd 2023 gehouden aan de visvijver. De vis wilde niet helemaal meewerken waardoor de maar liefst 40 vissertjes niet allemaal iets wisten te vangen. De school waar het wel goed liep was de Brekeldschool. ZIj wisten met overmacht kampioen te worden met in totaal 636 cm. Tweede werd School met de Bijbel Notter-Zuna met 196 cm op de hielen gevolgd door In den Climtuin met 194 cm. Individueel werd Rens Beunk winnaar met 229 cm, gevolgd door Collin ten Hove met 217 cm. Derde werd Reinier teh Hove met155 cm. Allen hartelijk dank voor het meedoen en de gezelligheid!