Er is nog plek voor de extra jeugdwedstrijd in Giethoorn

Maandag, 31 juli 2023

Extra Jeugdwedstrijd De extra jeugdwedstrijd is op zaterdag 9 september. We gaan dan met een bus naar Giethoorn, gaan daar een wedstrijd vissen en komen dan weer terug in Rijssen waar we de prijsuitreiking gaan doen. Op dit water vissen we ook altijd de 65+ wedstrijden en hier wordt meestal erg goed gevangen! We verzamelen ’s morgens om 8.00 uur bij de visvijver waarna we met de bus vertrekken naar Giethoorn. Daar doen we de loting voor de plek en gaan we vissen. Tussen de middag zorgen wij voor een lunch en daarna vissen we nog een paar uurtjes. Na de wedstrijd gaan we de vis opmeten en ruimen we alles weer in de bus. We verwachten dat we om 4 uur weer terug zijn bij de visvijver in Rijssen voor de prijsuitreiking en we verwachten rond 5 uur af te kunnen ronden. Voor meer informatie zie onze website www.onsvermaakrijssen.nl of onze Facebookpagina. Omdat we de bus moeten bespreken is het voor deze wedstrijd noodzakelijk om je op te geven. Dit kun je doen via de mail onsvermaakrijssen@gmail.com. Controleer zelf of je een bevestiging krijgt, alleen dan sta je bij op de lijst! Geef je op voor 7 augustus! Deelname is gratis voor (jeugd)leden tot en met 17 jaar van Ons Vermaak Rijssen. Ook voor deze wedstrijd moeten de vissertjes hun eigen materiaal en voer meebrengen, zorg ook voor een leefnet! Het water is anderhalf tot drie meter diep. Zorg dat je visspullen goed verpakt zijn en dat je naam er op staat, we nemen de visspullen mee in de bagageruimte van de bus. Je kan geen spullen meenemen de bus in! Voor alle wedstrijden gelden een aantal regels waar we ons aan moeten houden: 1. Er is een contactpersoon van Ons Vermaak aanwezig, te herkennen aan een geel hesje. Zijn aanwijzingen moeten direct opgevolgd worden; 2. Jeugd mag bij het opbouwen geholpen worden; vissen moeten ze zelfstandig doen; vanzelf mag er een keer geholpen worden bij een moeilijk gehaakte vis of “ongelukje” met een haakje; 3. Voeren en vissen mag pas na het startsignaal; bij het tweede signaal wordt er gestopt met vissen; 4. Alle vissers nemen hun eigen materialen mee; 5. Iedereen neemt na afloop ook zijn rommel mee; 6. Na het stopsignaal kun je je spullen opruimen; laat het net in het water tot de meetploeg er is; 7. De uitslag wordt zo snel mogelijk bekend gemaakt op de website en facebook; 9. Meedoen is op eigen risico.