Wim Jager wint laatste wedstrijd, Corne Nijland winterkampioen

Zaterdag, 2 december 2023

De laatste wedstrijd van de wintercompetitie 2023 was opnieuw in het Twentekanaal bij de Waarbeek. Het was koud, 's nachts een paar graden vorst, overdag nul graden. Dat was te merken aan de vangst, die viel heel erg tegen. Iedereen had vis maar daar was dan ook wel alles mee gezegd. Uiteindelijk bleek Wim Jager met 1 mooie baars de dagwinnaar met 1.280 gram, 2e werd Erik Nijland met 1.210 gram en 3e Wichard Dennekamp met 1.120 gram.
In het eindklassement waren er maar kleine verschuivingen. Winnaar en dus de opnieuw winterkampioen is Corne Nijland met 192 punten en 20.160 gram. Van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat. 2e werd vader Erik Nijland met 189 punten en 23.790 gram en 3e Jan Dannenberg 186 punten 14.710 gram.

Na afloop was er een heerlijk stampotbuffet in de kantine van de skeelervereniging. Daar werden de prijzen uitgereikt van de zomercompetitie en de wintercompetitie. Er was weer gezorgd voor een prachtige prijzentafel. Iedereen bedankt die hieraan meegeholpen heeft

Allen hartelijk dank voor jullie deelname en tot de volgende keer.
Voor de uitslag, eindklassement en een fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.