Start zomercompetitie senioren

Zaterdag, 16 maart 2024

Binnenkort start de zomercompetitie voor senioren. Eigenlijk moeten we het voorjaarscompetitie noemen want we hebben dit jaar een wat andere opzet. In plaats van 6 wedstrijden vissen we er nu nog 4 waarvan 2 op zaterdag en 2 op dinsdagavond. Op zaterdag 6 april is de eerste wedstrijd bij de Waarbeek en zaterdag 20 april in de IJssel bij Veessen. Op dinsdagavond 14 en 28 mei zijn de laatste 2 wedstrijden in de Visvijver Nijverdalsweg. Door de andere opzet verwachten we meer deelname en minder afzeggingen ivm andere grote wedstrijden.
Wil je graag meedoen, en dat wil je natuurlijk, dan kun je je opgeven bij Jan Dannenberg via 06-25135267
Tot ziens aan de waterkant.