Gerard Lankamp wint IJssel bij Veessen

Zaterdag, 20 april 2024

Gerard Lankamp heeft de 2e viswedstrijd van de zomercompetitie gewonnen in de IJssel bij Veessen. We moesten door de drek naar de waterkant vanwege de vele regen die gevallen is. Het weer was tijdens de wedstrijd ook erg grillig: zonnige momenten werden afgewisseld met pittige buien. Door de omslag naar het koude weer was de vis niet echt los. Er werd wel redelijk gevangen maar als het warmer is kun je daar in het voorjaar nog veel meer vangen. Het moest vooral van de bonusbrasems komen, de voorns beten niet massaal. Gerard Lankamp wist met bijna 11 kilo de dagwinst naar zich toe te trekken. Tweede werd Albert Schreurs met 8.600 gram en derde Edwin Lohuis met 8.200 gram.
Voor de uitslag, tussenstand en een fotoverslag -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.