JEUGDWEDSTRIJDEN WEER VAN START

Donderdag, 5 juni 2014

De strijd om het jeugdkampioenschap van Ons Vermaak is weer begonnen. Ondanks af en toe dreigende luchten, bleef het grootste deel van de wedstrijd gewoon droog. De organisatie was blij verrast door de hoge opkomst. Maar liefst 40 vissers hadden de weg naar de visvijver aan de Nijverdalseweg gevonden. Het nieuw leven inblazen van de jeugdcursus en de positieve artikelen in de plaatselijke media werpen duidelijk hun vruchten af.

In totaal werd er bijna 42 meter vis gevangen. Een gemiddelde van ruim 1 meter per visser. Een prima prestatie.

Volgende week op woensdag 11 juni worden de wedstrijden voortgezet. De wedstrijd van 18 juni is verplaatst naar dinsdag 17 juni. Zelfde tijd en zelfde plaats. Dit i.v.m. de WK-wedstrijd Nederland-Australiƫ.

Klik hier voor de uitslag van de 1e wedstrijd.