Wedstrijd 65+ prooi voor Dick Derksen.

Zaterdag, 21 juni 2014

De jaarlijks wedstrijd voor de 65+ is dit jaar weer in Giethoorn gevist. Vorig jaar hebben wij als vereniging het 75 jarig jubileum gevierd en was de wedstrijd in onze eigen vijver aan de Nijverdalseweg.

Met 391 cm wist Dick Derksen de wedstrijd te winnen en mocht hij de “cup met de grote oren” voor een jaar meenemen naar huis. Met 328 cm was Jan Baan goed voor een tweede plek en Brinks was met 298 cm derde.

Het was al met al een geslaagde dag. Het weer werkte mee en met in totaal 322 stuks vissen was de vangst ook goed te noemen. De foto’s van deze dag zijn inmiddels geplaatst en kunnen HIER bekeken worden