65+ wedstrijd 2016

Zaterdag, 25 juni 2016

Vrijdag 24 juni is de 65+ wedstrijd gevist in Giethoorn. Het weer zat mee, het was de hele dag droog en een aangename temperatuur. In het begin kwamen de vangsten wat langzaam op gang maar uiteindelijk is er veel vis gevangen tijdens de wedstrijd. Met natuurlijk een pauze met lekkere soep en een lunchpakket. Het brood is gesponsord door Tijink. Na afloop van het vissen was het meten geblazen en werd de terugreis aanvaard. We hebben bij t Witte Hoes onder het genot van een drankje de prijsuitreiking gehouden. Winnaar is GJ ter Maat die naast de beker en de overige prijzen ook de wisselbeker mee heeft gekregen en deze 1 jaar mag houden. Alle deelnemers hadden prijs en kregen een zak voer aangeboden door Rosman Diervoeders. De totale gevangen lengte vis was ruim 118,26 meter. Al met al een geslaagde dag. kijk voor de foto's onder het betreffende kopje en voor de uitslag bij wedstrijden.