Harmen Ligtenberg wint aan de IJssel

Zaterdag, 5 november 2016

Harmen Ligtenberg heeft de 3e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen op zaterdag 5 november aan de IJssel bij Welsum. Het weer viel mee alleen bij het wegen kregen we een stevige bui over ons heen. Er werd behoorlijk gevangen maar toch minder dan vooraf gedacht. De laatste tijd werd er bijzonder goed gevangen in de IJssel maar waarschijnlijk door het koudere weer was het nu wat minder. De IJssel stond nog steeds erg laag, we moesten onder aan de keien plaats nemen. Winnaar werd Harmen Ligtenberg met 8.220 gram, tweede Gert-Jan ten Hove met 7.670 gram en derde Gert-Jan Visscher met 7.340 gram. De leider uit de tussenstand, G.J. Ligtenberg wist geen vis te vangen en zakt daardoor weg uit de top van het tussenklassement.
Voor de uitslagen en de tussenstanden en wat mooie foto's, kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.