De 65+ wedstrijd is weer gevist

Vrijdag, 23 juni 2017

Onder prima omstandigheden is vrijdag 23 juni weer de jaarlijkse 65+ wedstrijd gevist in Giethoorn. Om half acht zijn we met de bus vertrokken naar Giethoorn en daar aangekomen werden al snel de eerste vissen gevangen. Het waaide behoorlijk maar de temperatuur was aangenaam. Er werd zeer veel vis gevangen. Na tussen de middag de soep en broodjes te hebben genuttigd werd doorgegaan met vissen tot 2 uur. Hierna werd alle vis gemeten, ingepakt en zijn we vertrokken naar het Witte Hoes voor de prijsuitreiking. Uiteindelijk bleek Albert Nijzink de kampioen met een hele knappe totale lengte van 1276 cm, op de hielen gevolgd door GJ ter Maat met 1232 cm vis. Anton Dommerholt werd derde met 1172 cm. Dat er veel vis is gevangen bleek wel uit de totale lengte gevangen vis. Stond het oude record op 122 meter, vandaag werd in totaal ruim 197 meter vis gevangen. En dat door 44 deelnemers Het was een prachtige dag, en we hopen dit nog vaak te kunnen herhalen. Nog vermeldenswaardig is dat er 1 deelnemer was die voor de 22e keer mee deed! De foto's staan op de site, de uitslag volgt binnenkort.