GJ Visscher vist Twentekanaal leeg en wint 2e wedstrijd

Zaterdag, 5 mei 2018

GJ Visscher heeft de 2e wedstrijd van de zomercompetitie met overmacht gewonnen. Hij wist een net vol grote baarzen te vangen en viste daarmee iedereen naar huis. Het parcours was het Twentenaal aan de zandpad bij Eefde, een prachtig stukje viswater met veel vis. Het weer was schitterend, we hebben de hele dag lekker warm in de zon gezeten. Alleen de vis en met name de voorns lieten het een beetje afweten. Iedereen had wel vis maar daar moest wel de nodige moeite voor gedaan worden. Maar niet geklaagd, we hebben een prachtige visdag gehad.
Voor de uitslag, de tussenstand en een fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.