Uitslag tweede jeugdviswedstrijd 2018

Woensdag, 6 juni 2018

Met prachtig weer is vanavond de tweede wedstrijd van de jeugd gevist. Over het algemeen wisten bijna alle vissertjes hun visje te vangen. Met 43 jeugdleden was de opkomst prachtig, zelfs 11 meer dan de eerste wedstrijd. We hebben vanavond in 3 vakken gevist, dus er zijn 3 eerste plaatsen, 3 tweede enzovoort. Vak A werd gewonnen door Jurian, vak B door Jan Baan en vak C door Milan. Milan gaat nu op kop gevolgd door Jurian met dezelfde punten maar met minder lengte. Spannend. De uitslagen staan er op, de foto's volgen snel.