G.J. Ligtenberg wint 3e viswedstrijd senioren

Vrijdag, 15 juni 2018

G. J. Ligtenberg heeft de 3e viswedstrijd van de senioren gewonnen door op het laatst een mooie karper te haken. Ver na het eindsignaal wist hij deze op de kant te krijgen en won zo de wedstrijd royaal. Knap om met de vaste stok een dikke karper eruit te krijgen. Parcours was de visvijver aan de Nijverdalseweg waar we dit jaar 3 wedstrijden vissen. En dat slaat aan getuige het aantal deelnemers, 23 maar liefst tegenover 16 in de eerste wedstrijden. Het tussenklassement is door deze wedstrijd nogal gewijzigd, Wim Danneberg staat na 3 wedstrijden bovenaan.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat mooie foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.