Vierde jeugdwedstrijd is gevist

Woensdag, 20 juni 2018

De laatste wedstrijd is gevist. Er is erg wisselend gevangen. Jan Arne, Wim Visscher en Jurian wisten hun vak te winnen. Hierbij de eindstand, dus met de slechtste van de 4 wedstrijden er af gehaald. Milan heeft de eerste plaats behaald met 150 punten, erg knap gevist. Van harte gefeliciteerd! Ook 150 punten had Jurian, maar hij kwam 6,5 meter vis te kort en werd dus tweede. De derde plaats werd opgeëist door Jan Arne, ook sterk gevist. De uitslagen staan op de site. Alle vissers volgende week vrijdag 29 juni van harte welkom om 19.00 uur in speeltuin Irene voor de prijsuitreiking.