E. Lohuis winnaar 4e wedstrijd senioren

Zaterdag, 23 juni 2018

E. Lohuis kwam na afloop van de 4e wedstrijd als winnaar uit de strijd. Hij wist 2 brasems te vangen en versloeg daardoor de nummer 2, jongeheer Jan Arne van Asselt die een prima wedstrijd viste. Deze keer hadden we maar 13 deelnemers doordat er ook korpswedstrijden waren. Het klassement is door de uitslag weer gewijzigd. Op kop staat nu een bekende naam G. Jansen maar G.J. Ligtenberg staat er ook prima voor en dat geldt ook voor W. Danneberg. Dat zorgt voor een spannend einde van de competitie.
Voor de uitslag, de tussenstand en wat foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.