Gert Jansen wint wedstrijd aan de IJssel bij Wilp

Zaterdag, 7 juli 2018

Het was erg warm op zaterdag 7 juli aan de IJssel bij Wilp. Toch werd er nog redelijk vis gevangen door de 16 deelnemers. Gert Jansen wist zoals wel vaker op dit water de winst naar zich toe te trekken met 8 kilo, G. Lankamp werd 2e met ruim 7 kilo en Jan Arne van Asselt werd knap 3e. Hij deed dit door een heuse meerval van 82 centimeter te vangen. Bij mijn weten de eerste die ooit tijdens de wedstrijden van Ons Vermaak is gevangen. Gert Jansen verstevigde met deze winst zijn koppositie in het tussenklassement maar als we het slechtste resultaat eraf trekken dan staat G. J. Ligtenberg er iets beter voor. De laatste wedstrijd (inhaalwedstrijd nr 3) op dinsdag 10 juli moet de beslissing brengen.
Voor de uitslag, het tussenklassement, het tussenklassement met aftrek van het slechtste resultaat en wat mooie foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.