Jan Arne van Asselt wint wedstrijd, Gert Jansen zomerkampioen 2018

Woensdag, 11 juli 2018

De jeugd neemt het langzamerhand over en daar zijn we erg blij mee. Vandaag werd jeugdlid Jan Arne van Asselt 1e, zijn maatje Milan Ligtenberg 2e en ook nog een jonge Roy Brinks 3e. Gert Jansen werd 5e en besliste daarmee de strijd met Gertjan Ligtenberg om het kampioenschap in zijn voordeel. Weer is hij de beste van de vereniging voor de tigste keer.
Voor de uitslag, de eindstand en wat mooie foto's zie onder Wedstrijden, Uitslagen
Bedankt voor jullie deelname en hopelijk tot ziens op de prijsuitreiking en bij de wintercompetitie.