Fotowedstrijd 2018

Maandag, 16 juli 2018

Beste jeugdleden van Ons Vermaak Rijssen. Net zoals de afgelopen jaren is er ook dit jaar weer een fotowedstrijd. Stuur ons je mooiste / grappigste / leukste foto van een onderwerp wat te maken heeft met vissen en waar je zelf ook bij op staat. hierbij nog een keer de winnende foto van 2017. Insturen kan tot eind september 2018. In oktober bepalen we wat de mooiste foto's zijn en de eerste 3 krijgen een leuke prijs. Stuur je foto naar onsvermaakrijssen@gmail.com. Wel graag in een hoge resolutie zodat we ze kunnen gebruiken voor het clubblad. Vanzelfsprekend moet de foto rechtenvrij zijn en geef je ons met het opsturen toestemming om de foto vrij te gebruiken.