Karperwedstrijd De Leeghte op 13 oktober

Vrijdag, 7 september 2018

Zaterdag 13 oktober wordt er een karperwedstrijd georganiseerd voor leden op de Leeghte.
- Er wordt gevist van 10 tot 15 uur, de loting is om 08:30 uur.
- Schepnet en leefnet wordt voor gezorgd, je moet zelf je schepnetsteel meenemen.
- Er mag max. 25 kilo karper in 1 leefnet.
- De haken moeten verplicht weerhaakloos zijn.
- Er mag alleen met nylon gevist worden, dus geen gevlochten lijn.
- Hengelkeuze vrij.
- Inchrijfgeld 12,50 euro per persoon, graag vooraf opgeven en betalen bij Arie Bruggink of Harmen Ligtenberg (06-12 35 45 47).
Er wordt gevist in de grote vijver waar plaats is voor 16 vissers. Bij meer dan 16 deelnemers kan er nog een kleine vijver bijgehuurd worden. Hierin zitten veel kleinere karpers en mag alleen met de vaste stok gevist worden.