Gerard Lankamp wint 1e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 6 oktober 2018

Gerard Lankamp heeft de 1e wedstrijd van de wintercompetitie 2018 gewonnen aan de visvijver Nijverdalseweg met 1.975 gram. Nou ja, wintercompetitie? Het was strak blauw en ruim boven de 20 graden, leek meer de zomercompetitie. Maar liefst 22 vissers hebben zich ingeschreven voor de wintercompetitie waarvan er vandaag 18 meevisten. De vangsten vielen nogal tegen. Met name de grotere vis liet het afweten op 1 platte na en wat mooiere voorns. Om mee te doen moest je dus wat bonusvissen vangen of grote aantallen. Dat kunnen de jongelui als de besten. Milan Ligtenberg werd knap 2e vandaag met 1.235 gram en zijn maatje Jan Arne van Asselt 4e met 920 gram net achter Erik Nijland met 1.140 gram. Dat belooft nog wat voor de toekomst met zulke goede jonge vissers.
Voor de uitslag, het tussenklassement en wat mooie foto's (met dank aan Jan Arne van Asselt) -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen