Milan Ligtenberg wint 2e wedstrijd wintercompetitie

Zaterdag, 20 oktober 2018

Milan Ligtenberg heeft de 2e wedstrijd van de wintercompetitie gewonnen. Het parcours was kanaal Almelo de Haandrik bij Brucht. Vorig jaar werden er op dit stuk in dezelfde periode volop voorns gevangen maar door het warme weer zitten de voorns er nog niet. Er werden vandaag alleen maar baarzen gevangen en geen enkele andere vissoort. Daarbij zaten ook prachtige exemplaren zoals de foto's laten zien. De jeugd neemt het van de oude garde over. Zoals gezegd Miland werd 1e met ruim 2 kilo, Peter Visscher werd 4e en Jan Arne van Asselt 6e. En als we naar de tussenstand kijken wordt het helemaal duidelijk: 1e Milan Ligtenberg, 2e Jan Arne van Asselt en 5e Peter Visscher.
Voor de uitslag, tussenstand en mooie foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen