Harmen Ligtenberg wint aan de IJssel bij Wilp

Zaterdag, 3 november 2018

Harmen Ligtenberg heeft de 3e wedstrijd van de wintercompetitie aan de IJssel bij Wilp gewonnen met 12,5 kilo vis. Het was mooi weer maar de dag begon wel erg fris. Werd er de afgelopen weken bulten vis gevangen in de IJssel, dat was nu wel anders. Het was op de meeste plekken schrapen om een visje te vangen en er werden ook de nodige nullen genoteerd. De jeugd liet het deze keer afweten, geeft niks jongens, volgende keer vissen jullie gewoon weer iedereen naar huis.
Voor de uitslag, de tussenstand en een fotoverslag -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen.