Veel vis, Gert Jansen winnaar aan de visvijver

Donderdag, 13 juni 2019

De brasem beet goed bij de 4e wedstrijd van de zomercompetitie aan de Visvijver. Althans op een aantal plekken aan de wegkant, op andere plekken wat minder. Als het op brasemvangen aankomt, dan kan er eigenlijk maar 1 winnen: Gert Jansen. Zo ook deze keer, hij wist maar liefst 16,5 kilo te vangen. Hij staat door dit resultaat ook bovenaan in het klassement na 4 wedstrijden. Harm Jansen werd knap tweede met bijna 12 kilo en ook Wim Brinks zat nog boven de 10 kilo. Milan werd vandaag 11e en zakte daardoor in het tussenklassement naar de 3e plaats.
Voor de uitslag, het tussenklassement en een fotoverslag -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen