65+ wedstrijd

Dinsdag, 18 juni 2019

De jaarlijkse 65+ wedstrijd is weer gevist. Op een buitje na was het prachtig weer en na een wat moeizamere start werd er in de loop van de dag volop vis gevangen. Hierbij werd door 45 vissers in totaal bijna 210 meter vis gevangen wat een nieuw record is. Het oude stamt uit 2017, toen werd er 198 meter vis gevangen. De top 3 zat kort bij elkaar maar uiteindelijk wist Seppenwoolde met 1350 cm te winnen op de voet gevolgd door D Beverdam met 1323 en A Bruggink met 1285 cm. Van harte gefeliciteerd. De uitslag en de foto's staan op de site.