Erik Nijland wint 5e wedstrijd in Giethoorn

Zaterdag, 22 juni 2019

Jongens, jongens wat een vis zit daar in Giethoorn zeg. Voor het eerst visten we een competitiewedstrijd in Giethoorn na de succesverhalen van de 65-plussers. En terecht wat een prachtig viswater is dat. De feiten spreken voor zich: 111 kilo met 17 vissers, gemiddeld 6,5 kilo. Iedereen had minimaal 4 kilo vis en we hadden er nog prachtig weer bij ook. Uiteraard kan er maar 1 winnen en dat was deze keer Erik Nijland die het vissen op deze aantallen tot in perfectie beheerst. Hij ving bijna 11 kilo. Goede tweede werd Wichard Dennekamp met bijna 10 kilo gevolgd door Gert Jansen met ruim 9 kilo. In het tussenklassement staat Gert Jansen 1 punt voor op Erik Nijland en staat Milan keurig 3e.
Voor de uitslag, het tussenklassement (inclusief de versie met aftrek van het slechtste resultaat) en een fotoverslag -> Kijk onder Wedstrijden, Uitslagen