Jeugdkampioen 2019 Jurian

Woensdag, 26 juni 2019

De eindstand van de jeugdwedstrijden 2019 staat op de site. Wat was het spannend en de loting voor de plek bepalend. De laatste kolom geeft de eindstand van de 3 beste wedstrijden weer. Kampioen dit jaar is Jurian Brinks met 150 punten. Tweede is Jan Arne van Asselt geworden met 149 punten en derde Niek Pluimers met 148 punten die alleen op lengte vis Rens ter Harmsel voor bleef die ook 148 punten wist te krijgen. De vierde wedstrijd werd gewonnen door Josanne, Niek en Jurian in hun vak. Voor alle vissertjes, vrijdag aanstaande 28 juni om 7 uur in speeltuin Irene is de prijsuitreiking.