Prijsuitreiking jeugd

Woensdag, 3 juli 2019

Vrijdagavond 28 juni hebben we de prijsuitreiking van de jeugdviswedstrijden gehouden. En wat was er weer een fantastische prijzentafel beschikbaar! Alle vissertjes hadden prijs en konden ook nog prijzen winnen tijdens de diverse rondjes bingo. Zoals elk jaar was er gestreden voor prijzen maar zeker ook voor het eremetaal. De eerste 5 krijgen een medaille en later bij de senioren prijsuitreiking nog een beker uitgereikt. De uitslag van de wedstrijden s te vinden onder wedstrijden / uitslagen. Winnaar dit jaar was Jurian Brinks op de voet gevolgd door Jan Arne van Asselt. Niek Pluimers werd derde (hij was helaas afwezig), Rens ter Harmsel wist de vierde plaats te veroveren ondanks dat hij de eerste wedstrijd miste. Peter Haase wist vijfde te worden. Voor alle vissers een knappe prestatie gezien het feit dat de top 7 erg dicht bij elkaar ligt. Allen nogmaals van harte gefeliciteerd. Hierbij wil ik een ieder die heeft meegeholpen tijdens de wedstrijden en tijdens deze avond hartelijk bedanken voor hun inzet. Wij hopen weer op jullie te kunnen rekenen! Foto's staan op de site.