Roy Brinks wint aan de IJssel, Gert Jansen zomerkampioen 2019

Zaterdag, 6 juli 2019

Roy Brinks heeft de 6e en laatste wedstrijd van de zomercompetitie 2019 gewonnen. Het wedstrijdparcours was de IJssel bij Wilp. De vis was bijzonder moeilijk aan de schubben te komen waardoor de vangsten nogal tegenvielen. Stroomafwaarts werd nog aardig gevangen: Roy werd 1e met 7.380 gram, 2e werd Gerard Baan met 4.715 gram en 3e Jan Dannenberg met 4.490 gram. Gert Jansen werd 11e maar zijn enige nog overgebleven rivaal voor het kampioenschap, Erik Nijland, deed vandaag niet mee. Hierdoor werd Gert opnieuw zomerkampioen met 239 punten en bijna 39 kilo. Van harte gefeliciteerd met het kampioenschap. 2e werd Erik Nijland met 238 punten en ruim 27,5 kilo en 3e werd Milan Ligtenberg met 231 punten en ruim 20 kilo vis. Heel erg knap gedaan Milan, klasse. We kunnen terug zien op en mooie en spannende zomercompetitie.
Voor de uitslag, de eindstand en een fotoverslag -> zie onder Wedstrijden, Uitslagen