Maurits Langenhof wint aan de IJssel bij Wilp

Zaterdag, 5 oktober 2019

Zo de kop is er weer af, de eerste wintercompetitiewedstrijd is gevist. Deze keer aan de IJssel bij Wilp. Een mooi parcours waar in het najaar veel vis wordt gevangen. Ook vandaag werd er goed gevangen maar geen megavangsten van 40 of 50 kilo. Er deden maar liefst 21 vissers en het weer was ook prima. De laatst dagen veel regen maar vandaag scheen de zon. Kortom, genieten aan de IJssel. De kopstekken stroomopwaarts waar meestal de winnaar vandaan komt moesten lang wachten op de vis maar toen die er eenmaal was vingen ze mooi door en pakten de winst. Winnaar werd Maurits Langenhof met bijna 20 kilo, klasse gedaan. De 2e man vandaag was zijn buurman Gerard Baan met 17,5 kilo. De nummer 3 was Niek van Dijke met 8,5 kilo. Totaal werd er 123 kilo gevangen, bijna 6 kilo per visser. Een prima resultaat dus.
Voor de uitslagen, de tussenstand en het fotoverslag: kijk onder Wedstrijden, Uitslagen