Milan Ligtenberg wint 2e wedstrijd bij Brucht

Zaterdag, 19 oktober 2019

Milan Ligtenberg heeft de wedstrijd aan het Kanaal Almelo-De Haandrik bij Brucht gewonnen. Het was biester weer maar gelukkig werd het in de middag wat droger. Werd er eerder de week nog weinig gevangen, nu zat er behoorlijk veel vis. Ten minste als je in helft met de hoge nummers zat. Het eerste gedeelte van het parcours werd helaas erg weinig gevangen. Jammer maar daar is helaas weinig aan te doen. Winnaar vandaag werd (net zoals vorig jaar) Milan Ligtenberg met 4.255 gram mooi voorns. Knap gedaan. Tweede op slechts 20 gram werd Roy Brinks en derde werd Wim Jager met 3.945 gram. Er waren maar liefst 9 vissers met meer dan 3 kilo vis.
Voor de uitlag, de tussenstand en wat foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen