Gerard Baan wint aan de IJssel bij Veessen

Zaterdag, 2 november 2019

Gerard Baan heeft de 3e wedstrijd van de wintercompetitie aan de IJssel bij Veessen gewonnen. Hij deed dat met bijna 20 kilo vis. Er deden maar liefst 24 vissers mee aan de wedstrijd. De meesten moesten wel een aardig stukkie lopen en over het prikkeldraad maar dat hadden ze er wel voor over. We zaten met 2 vissers tussen de kribben, de ene instromend en de ander uitstromend. Hierdoor hadden we ook 2 vakken die uiteindelijk qua punten tot 1 vak in de uitslag verwerkt werd. Tot een uur of 11 was het erg nat en winderig, daarna werd het droog en scheen de zon maar de wind bleef. De meeste vis werd ver gevangen, op 35 of 40 meter. Roy Brinks werd 2e met bijna 15 kilo en Edwin Lohuis 3e met bijna 11 kilo en hij is nu de nieuwe leider in het tussenklassement na 3 wedstrijden.
Voor de uitslag, het tussenklassement en wat foto's -> kijk onder Wedstrijden, Uitslagen