Jan Dannenberg wint op de steigers in Deventer

Zaterdag, 16 november 2019

Jan Dannenberg is de winnaar van de 4e wedstrijd van de wintercompetitie. Jammer genoeg zat de vis nog niet massaal in de haven waardoor het schrapen was om een visje te vangen. Er konden dan ook de nodige nullen worden genoteerd ook bij de cracks. Arie Bruggink wist iedereen weer te verbazen met zijn vangst. Hij viste op de platten maar nam dat wel erg letterlijk door een platvis te vangen. Wonderlijk dat deze zoutwatervis zich zo goed kan handhaven in de zoete binnenwateren. Albert Schreurs werd 2e en leidt het tussenklassement na 4 wedstrijden. Trekken we het slechtste resultaat er af, dan staat Roy Brinks (die vandaag 3e werd) er het beste voor. We hopen op een spannende ontknoping bij de laatste wedstrijd bij de Waarbeek.
Voor de uitslag, de tussenklassementen en het fotoverslag -> zie Wedstrijden, Uitslagen.