Jeugdwedstrijd op 12 september 2020

Maandag, 29 juni 2020

Ons Vermaak organiseert op 12 september 2020 een jeugdviswedstrijd.

Omdat vanwege de corona problematiek alle wedstrijden zijn afgelast heeft het bestuur besloten om een extra jeugdwedstrijd te organiseren en wel op zaterdag 12 september 2020. Deze wedstrijd wordt gehouden in de visvijver aan de Nijverdalseweg.

Het loten is om 8 uur aan de vijver, we gaan vissen van 9.00 t/m 12.00 uur. Hierna gaan we de vis meten en aansluitend is de prijsuitreiking bij de invalidensteiger. We gaan vissen in 2 leeftijdscategoriën, 0 t/m 12 jaar en 13 t/m 16 jaar.

Vanwege de regelgeving is vooraf opgeven verplicht, dit kan via het mailadres onsvermaakrijssen@gmail.com.

LET OP NIET OPGEVEN IS NIET MEEDOEN!!!

We weten nog niet hoeveel personen er mee mogen doen, mocht de opgave groter zijn dan het toegestane aantal dan is wie het eerst komt wie het eerst maalt!

We vissen met de vaste stok met dobber. Een leefnet is verplicht, een emmer is niet toegestaan. Deelname alleen voor (jeugd)leden van Ons Vermaak Rijssen. Deelname op eigen risico!